Deklaracja
24.09.2014
Poprzednia
Następna
Powrót
Drukuj
Pdf
Kontakt
Deklaracja w sprawie opłat – co i kiedy muszę zrobić?
Podstawowym obowiązkiem formalnym związanym z przystąpieniem do nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, który ciąży na właścicielach nieruchomości zamieszkałych jest złożenie do Urzędu Miasta deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi dotyczącej nieruchomości zamieszkałej.
Właściel nowo zamieszkałej nieruchomości w terminie 14 dnia od dnia zamieszkania na nieruchomości pierwszej osoby jest obowiązany złożyć deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami. Ten obowiązek wynika z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Wzór Informacji od właścicieli nieruchomości na których niezamieszkuja mieszkańcy a na których powstaja odpady komunalne.
W razie trudności:
W dni robocze od godziny 800 do 1600 można uzyskać pomoc w wypełnieniu deklaracji pod numerem telefonu
(25) 308 11 89 wew. 201 lub w Wydziale Gospodarki Komunalnej przy ul. Wyszyńskiego 1 pok. 1
Poprzednia
Następna
Powrót
Drukuj
Pdf
Kontakt